The best part of being a teacher is that you can use your imagination every day!
Я співавтор методичного посібника
"Zhydachiv District: our Spiritual Treasure"
What is “ Zhydachiv district-our spiritual treasure”?
This
is a regional-ethnographic manual .
Goal:
It was created for those who wants to extend
their knowledge about the territory we
live on and to enrich and enlarge students’ knowledge
about the history of our land.
There are
21 texts which provide information about a certain place in
Zhydachiv district and exercises in :
- Use of
English
- Speaking and Writing.
All of these skills are practised at B1 level.
In general, the manual is divided into 4 units related to 4 major sites such as
Hnizdychiv, Zhydachiv, Zhuravno and Khodoriv.
What is in a unit?
Every unit explores one site or territory
and contains practice exercises .Also each text includes tips on how to use
them in a proper way. Moreover, each text includes 3 types of
activities-Pre-Reading, While-Reading and After –Reading Activities , so it
will help you to warm-up your students
and organize your work. At the end of each text you will find extra practice
exercises such as :
-
Design a poster
-
Prepare a project
-
Make a time chart for a
famous person’ life
-
Make a brochure on…..
-
How to use the manual?
It is not necessary to use all the texts one
by one . You may use in any order you want.
Work plan:
1.
Decide what you want to
focus on -giving information about a
certain part of Zhydachiv district
-as a home-reading
-practising a
certain skill
2.Practice
-decide what students
-classify the tasks
3.Keep track of your progress
-start a data bank of historical events
-organize
an ethno-competition or a quiz
What if I don’t want to use the
manual?????:)))))))
The more you use any book , the more aware
and prepared you will be!
Imagine- it is a unique information about
your home town or village. Isn’t it worth getting to know how it was in the past???????
ENJOY!!!!
Презентація методичного посібника
"Zhydachiv District: our Spiritual Treasure"
учасниками творчої групи
Козовіти І.Б. та Нікіфорової А.В.
c. Нові Стрілища 12/11/15
Майстер-клас Theme:"Blessed Tarsykia - Pray for Us"
(Reading)
I SHARE MY EXPERIENCE
За основною дидактичною метою уроки поділяються на шість основних типів:
1. Уроки засвоєння нових знань;
2. Формування навичок і вмінь;
3. Узагальнення і систематизація знань і вмінь;
4. Контролю і корекції знань і вмінь;
5. Практичного застосування знань, навичок і умінь;
6. Комбіновані.
2. Формування навичок і вмінь;
3. Узагальнення і систематизація знань і вмінь;
4. Контролю і корекції знань і вмінь;
5. Практичного застосування знань, навичок і умінь;
6. Комбіновані.
Використання краєзнавчого
матеріалу на
уроках англійської мови
Підготувала вчитель англійської мови
Нікіфорова А.В.
Сенс викладання іноземної мови на сучасному етапі - введення учнів у
світ рідної та іншомовної культур, розвиток мислення дітей засобами
мови. Мова
йде не тільки про засвоєння іншої культури, але й про
осмислене
розуміння менталітету рідного народу.
Розуміння рідної культури є
надзвичайно важливим у процесі
становлення
особистості, формуванні світогляду в культурному розвитку
дітей,
розширенні їх кругозору. Воно сприяє вихованню патріотизму,
допомагає
дітям підтримувати інтерес до вивчення історії, побуту,
традицій
народів, що населяють край, місто; вчить людинолюбства і
толерантності,
що так важливо на даному етапі розвитку нашого
суспільства.
Якщо дитина має знання про традиції,
звичаї, ритуали, історію
та побут
свого регіону, їй легше навчитися представляти рідну культуру
на іноземній
мові. Тому сьогодні приділяється велика увага вивченню
регіонального
компоненту на уроках іноземної мови.
Використання місцевого і регіонального
матеріалу при навчанні
іноземних
мов розширює кругозір учнів, розвиває їх пізнавальний інтерес,
допомагає у
виборі професії і є одним із засобів підвищення рівня
позитивної мотивації
навчання. Не знаючи своєї рідної культури, не
люблячи її,
не можна зрозуміти і полюбити іншу культуру. Тільки той, хто
відчуває
красу, силу і багатство рідного краю, хто знає і шанує звичаї і
традиції
свого народу і дбайливо ставиться до них, може розуміти і
поважати
культуру інших народів.
Я працюю в школі вчителем англійської
мови 15 років і
працюю з
великим задоволенням та інтересом. Дуже люблю свою роботу і
дітей. Я
завжди намагаюся навчати дітей виховуючи
та виховувати
навчаючи.
Постійно думаю, як цікавіше й ефективніше провести урок, як
зробити так,
щоб діти навчалися з великим бажанням, і щоб їхній інтерес
до мови не
згасав. Успішній роботі у цих напрямах сприяє використання
краєзнавчого
матеріалу.
Бажання учнів розповісти і дізнатися про те,
що їм близьке і знайоме,
підвищує
ефективність навчальної мовленнєвої діяльності на уроці
іноземної
мови. Мої спостереження показують, що мотивація до вивчення
англійської
мови стає практично насиченою, якщо оволодіння іншомовним
спілкуванням
супроводжується вивченням власної області, району, міста, в
якому вони
живуть.
Пропоную, як
приклад, розглянути деякі додаткові
матеріали до уроків
англійської
мови (на сторінці розробки уроків) з використанням краєзнавчого матеріалу і тестових форм роботи з навчального посібника Zhydachiv district: our spiritual
treasure, (я була учасником творчої групи і представила 4 розробки фрагменту уроку).
Посібник містить краєзнавчі матеріали для 5-11 класів, які сприятимуть
засвоєнню учнями духовних та культурних цінностей, моральних норм, вихованню
патріотизму та розвитку комунікативних компетентностей з англійської мови.
Дуже хороший і, головне, корисний посібник. Бачила посібник у друкованому вигляді - багато корисного для уроків. Молодці!
ВідповістиВидалитиДякую.
ВідповістиВидалити